BIWPA

04 enero 2014

XXXXVII Copa Barcelona ( U.E. d´Horta ) y TEWAN 2014 ( Torneos Navideños )

 
 
Nada más y nada menos que 47 son ya las ediciones  que con la de este año cumple la Copa Barcelona que organiza año tras año la Unió Esportiva d´Horta . Por si esto fuera poco , también cuentan con un Torneo Femenino y para los más pequeños un Torneo de Reyes.
 
Estos días de Navidad, además de celebrarse la Waterpolo Turbo Christmas Cup en Sabadell y Molins, en Marbella, se celebra una nueva edición del Torneo TEWAN .
 
Todas estas iniciativas son dignas de reconocimiento en pro de nuestro deporte. 
 
Tenéis más información en :
 
 
 
*****
 
L’Horta es queda sense Copa Barcelona a casa (BTV)
 
 

 
La Unió Esportiva d'Horta ha organitzat la Copa Barcelona de waterpolo amb partits contra rivals d'entitat que s'han endut el títol. Els nois han caigut davant del CN Rubí (10-13) i les noies han perdut contra el CN Sant Feliu (5-9).
 
*****


 







*****



 
Horta i Rubí finalistes de la Copa Barcelona
04.01.2014
Avui dissabte a partir de les 13:30h U.E.Horta i C.N.Rubí jugaran la final de la Copa Barcelona de waterpolo, a la primera semifinal el Rubí ha supetat 14-9 al Sant Feliu, un partit que ha començat dominant clarament el Rubí per després veure com el Sant Feliu empatava el matx, finalment els vallesans han pogut marxar en el marcador i classificar-se per la final.
A l'altre semifinal el nostre equip ha pogut guanyar gràcies a un gol en el darrer segon de partit, no ha estat un bon partit ja que després d'un parcial de 7-1 al nostre favor els del Maresme ens han tornat aquest parcial i han empatat el partit, resultat amb el que s'ha arribat a la darrera jugada on afortunadament hem conseguit marcar, al final U.E.Horta 12 - C.N.Premià 11

 
 
 
Copa Barcelona
30.12.2013
El proper divendres i dissabte el nostre club organitza la Copa Barcelona de waterpolo masculí i femení, en el cas dels nois serà ja la 47ena edició i les noies la 2a edició d'aquest tradicional trofeu.
US ESPEREM !!! SOM D'HORTA !!!


*****

La UE Horta organitza el Trofeu de Reis de waterpolo base (BTV)



Des de fa quatre anys, la Unió Esportiva d'Horta aprofita les vacances de Nadal per organitzar un torneig de waterpolo base que s'ha fet un lloc en el calendari esportiu. El Trofeu de Reis està adreçat a quatre categories (benjamí, aleví, cadet i infantil) i enguany, a més de l'Horta hi participen el CE Mediterrani, el CN Barcelona i el CN Sant Feliu.
En la primera jornada del Trofeu de Reis, la UE Horta s’ha imposat al CN Sant Feliu en categoria benjamí (14-6) i aleví (7-3). En canvi en categoria cadet la victòria ha estat pel CN Barcelona (4-18)

*****

Arranca el Torneo Europeo Alevín de Marbella (RFEN)

Arranca el Torneo Europeo Alevín de Marbella

02/01/2014 - Este jueves y hasta el domingo día 5 se celebra en Marbella en Torneo Europeo Alevín Mixto en su 6ª edición organizado por el CW Marbella y en colaboración con la delegación de Deportes. Este mediodía se ha realizado en el Pabellón Antonio Serrano Lima el desfile de apertura con 17 equipos de España y Portugal y se entregarán medallas a todos y trofeos a los tres primeros clasificados, al mejor jugador, al equipo menos goleado, al más joven y a la afición más deportiva y animosa.


Equipos participantes:
Aminata Évora Club de Nataçao, de Portugal; CN Montjuic, CN Rubí y CN Terrasa, de Cataluña; Waterpolo Askartza-Leioa, del País Vasco; CN Caballa, de Ceuta; CN Alcorcón, Real Canoe NC y Waterpolo Colegio Brains, de Madrid; CDW Jerez, CN Jerez, CW Málaga, CW Algeciras y CW Sevilla, de Andalucía; un Combinado Amigos del Waterpolo, formado por jugadores de distintos clubes de las comunidades participantes; y dos equipos locales: el CW Marbella A y el CW Marbella B.
Suerte a todos en esta fiesta del waterpolo alevín.
Comunicación RFEN
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario