BIWPA

29 octubre 2013

Nuevas charlas y consejos sobre el reglamento ( U.E. d´´ Horta y Real Canoe N.C.)

Ayer , lunes 28/10/13 , se realizó una nueva charla sobre Reglamento en las instalaciones de la Unió Esportiva d´Horta a la que asistieron sus técnicos y sus primeros equipos tanto el masculino como el femenino. La sesión tuvo una duración de poco más de 1 hora.

Al igual que ya se hizo en el C.N.Premià hace unos dias , en la sesión de ayer, además de comentar los articulos y modificaciones del Reglamento se dieron consejos prácticos y se contestaron a todas las preguntas que se formularon.

En caso de estar interesado en que se de una sesión gratuita  en tu club , no dudes en contactar con : teixido.jaume@gmail.com


                                Xerrada tècnica waterpolo

29.10.2013

            Ahir al vespre va tenir lloc la xerrada tècnica on s'explicaven les novetats en la nova normativa dins el reglament de waterpolo per aquesta temporada, la xerrada va anar a càrrec de l'àrbitre internacional Jaume Teixidó que davant tots els membres dels equips absoluts (tant el masculí com el femení) i dels tècnics del club, va aclarir tots els dubtes que a la pràctica es troben els jugadors amb aquestes noves normes, va ser una trobada molt interesant i també interactiva que va propiciar moltes consultes i a la vegada aclariments que de ben segur ens aniran a tots força bé, des de aquí volem agrair al Jaume la seva participació desinteressada en aquest acte, és molt interesant que de tant en tant es puguin fer xerrades com aquesta.

*****

Video Real Canoe N.C. por Jose Carlos Cabello

Explicacion de las nuevas reglas a la cantera del waterpolo del Real Canoe isostar, por parte de Carlos Cabello arbitro internacional y madrileño


No hay comentarios:

Publicar un comentario