BIWPA

27 diciembre 2014

4th Waterpolo OPEN TURBO Christmas Cup.

Turbo


Shop Online



Nuevo éxito de la Turbo Christmas Cup


Nuevo éxito de la Turbo Christmas Cup

29/12/2014 - La IV Edición de la Turbo Christmas Cup, torneo navideño que reúne a un gran número de equipos de base de nuestro waterpolo, ha resultado otro éxito, resumido en la mayor participación de la corta vida de este campeonato, que quiere convertirse en un clásico anual del waterpolo de categorías inferiores. Organizado por la FCN y Turbo, ha acogido a 61 clubes repartidos en dos sedes: el CN Sant Feliu (benjamines) y el CN Sabadell (alevines).
El Director Técnico de la Federación Catalana de Natación (FCN), Quim Colet, ha sido el coordinador y el encargado de estructurar un torneo que se ha disputado a lo largo del fin de semana y en el que por primera vez han jugado un torneo paralelo ocho equipos alevines femeninos en una muestra de la gran ambición y respuesta que está obteniendo. “Estamos muy satisfechos, podemos decir orgullosos que esto no para de crecer, ha sido la edición con más participantes y después de la acogida ya nos planteamos nuevos horizontes de cara al año que viene”, asegura Colet.


28 han sido los equipos participantes en la categoría alevín mixto (algunos clubes que no tenían suficientes chicas para hacer un equipo han jugado con niños y niñas). 21 catalanes y siete del resto del estado. Así pues, hemos podido ver a equipos como el CN Helios, el Waterpolo Elx, el C. Askartza, el E.M. El Olivar, el Gymnopolis Soller o el Stadium Casablanca, que han realizado muchos kilómetros para poder estar el fin de semana haciendo lo que más les gusta. Ocho equipos se han jugado el torneo de alevín femenino y 25 el de categoría benjamín.
“Nuestro objetivo es ampliar el torneo a tres días el próximo año para que todos los equipos jueguen el máximo número de partidos. También queremos que haya participación internacional. Nos gustaría también abrir una tercera sede sólo para acoger torneos femeninos”, apunta Quim Colet viendo la gran evolución del torneo.


Los campeones de esta IV Edición de la Turbo Christmas Cup han sido los siguientes: en categoría alevín mixto el CN Barcelona se ha alzado campeón, con el CN Àt. Barceloneta segundo y el CN Mataró tercero. Nacho Bargalló y Pau Vilar (CN Barcelona) han sido mejor jugador y portero respectivamente. En categoría alevín femenino el podio ha sido para CN Sant Feliu, CE Mediterrani y CN Sabadell. Anna Marcos, mejor jugadora, y Elena Sierra, mejor portera (ambas del Sant Feliu).
En categoría benjamín, disputada en el CN Sant Feliu y con Yurema Sabio (técnica FCN) como coordinadora, primero ha sido el CN Àt. Barceloneta, segundo el CN Barcelona y tercera la UE Horta. Joan Vilamajor (UE Horta) ha sido mejor jugador y Bernat Ferran (Barceloneta), mejor portero.

Comunicación RFEN. Foto: 1) Podio de los tres primeros clasificados en categoría alevín femenino. 2) Quim Colet, coordinador del torneo, con la piscina del CN Sabadell de fondo. 3) Los tres primeros clasificados en categoría alevín mixto. / Q.C.


Enlaces relacionados




C.N.Barcelona, C.N.Sant Feliu i C.N.Atlètic Barceloneta campions de la Christmas Cup


FCN- Un any més la Federació Catalana de Natació amb el suport i la col·laboració del C.N.Sabadell i del C.N.Molins de Rei ha celebrat el torneig Waterpolo OPEN TURBO Christmas Cup amb una participació massiva i de nou un èxit d'organització. El C.N.Sabadell va acollir el torneig aleví que ha tingut dues competicions, la mixta i la femenina. En aquest sentit  el C.N.Barcelona s'ha proclamat campió de la competició mixte alevina amb un resultat de 5 a 2 contra el C.N.Atlètic Barceloneta que ha estat segon i el C.N.Mataró La Sirena ha estat tercer amb 7 a 2 contra el UE Horta. Pel què fa la competició femenina el C.N.Sant Feliu ha estat el campió per 5 a 2 contra el C.E.Mediterrani, segon i tercer el C.N.Sabadell amb un 3 a 0 contra el C.N.Sant Andreu. La Christams benjamina que s'ha celebrat al C.N.Molins de Rei se l'ha endut el C.N.Atlètic Barceloneta amb un resultat de 2 a 1 contra el C.N.Barcelona i el UE Horta ha estat tercer per 9 a 8 contra el C.N.Poble Nou. 

Els trofeus individuals també han estat molt repartits. A la Christmas alevina mixta el porter Pau Vilar del C.N.Barcelona ha estat escollit coma  millor del torneig i Nacho Bargalló  també del C.N.Barcelona ha estat el MVP. La Christmas alevina femenina ha tingut a les millors jugadores del C.N.Sant Feliu, Anna Marcos MVP i Elena Sierra portera. I la Christmas benjamina el porter Bernat Ferran del C.N.Atlètic Barceloneta ha estat el millor i Joan  Vilamajor del UEHorta ha este escollit MVP. 






















christmas_cup_2014





Christmas Cup de waterpolo.

La Federació Catalana de Natació organitza aquest cap de setmana la quarta edició de l'Open Turbo Christmas Cup de waterpolo, que aplegarà 58 equips, repartits entre les categories alevina (34 equips de 28 clubs) i benjamina (24 de 21). El torneig, com en les edicions anteriors, es dividirà en dues seus, a les instal·lacions del CN Sabadell (alevina) i a les del CN Molins de Rei (benjamina). La majoria d'equips són catalans, però també n'hi ha de provinents de l'Estat espanyol com l'Askartza, el Real Canoe, l'Stadium Casablanca, el Gymnopolis Soller, el Olivar, l'Helios i l'Elx, i de França, com el Sete Natation. La final alevina es disputarà diumenge a Sabadell (19.30 h) i la benjamina, a Molins de Rei (13.30 h).


4th Waterpolo OPEN TURBO Christmas Cup. 

Informació i resultats


Els dies 27 i 28 de desembre la FCN celebra la tradicional Christmas Cup de waterpolo per les categories alevina i benjamina. En aquesta quarta temporada de la Waterpolo OPEN TURBO Christmas Cup hi ha inscrits en categroria alevina un total de 34 equips de 28 clubs diferents i en categoria benjamina hi ha 24 equips apuntats de 21 clubs. El gran nombre d'equips inscrits va fer que a principis del mes de desembre la direcció tècnica de waterpolo de la FCN tanqués les incripcions, fet que demostra que aquesta competició ja és un clàssic del calendari del waterpolo català. 

La Christmas Cup per aquesta quarta temporada, i tal i com ha passat en anteriors edicions, també tindrà dues seus i per tant, dues competicions. Es celebrarà els dies 27 i 28 de desembre, la Christmas alevina es farà al C.N.Sabadell i la Christmas benjamina es celebrarà al C.N. Molins de Rei. La majoria d'equips inscrits són catalans, però també hi ha un gran nombre d'equips d'arreu de l'estat com l'Askartza, el Real Canoe, Stadium Casablanca, Gymnopolis Soller, El Olivar, Helios, Elx i l'equip francès del Sete Natation.

Les finals d'ambdues competcions es celebraran el diumenge 28 de desembre, a Sabadell la final alevina serà a partir de les 19.30 h i a Molins de Rei la final benjamina es celebrarà al migdia a partir de les 13.30 h. L'actual campió de la Christmas Cup és el C.N.Barcelona, que l'edició anterior va guanyar les dues categories. 

Tota la informació de la Christmas Cup així com el calendari de partits i els resultats els trobareu clickant aquí





Torneig Aleví (CN Sabadell, 27-28 desembre 2014)


CALENDARI I RESULTATS FASE PRELIMINAR/
PRELIMINARY ROUND RESULTS
CALENDARI I RESULTATS FASE FINAL/ FINAL ROUND RESULTS




Torneig Benjamí (CN Molins de Rei, 27-28 desembre 2014)


No hay comentarios:

Publicar un comentario